سفارش تبلیغ
صبا ویژن











پراکلیتوس آمده

شب نیمه شعبان جمکران بودیم که یه بسته شکلات که توش یه تصویر از اومدن آقا کشیده بودن و زیرش نوشته بودن (او می آید ) ، پخش می کردن می دونید تصویر اومدن آقا چه طوری بود ؟
این تصویر تو ذهن مردمون نقش بسته به همین راحتی ها هم نمی شه پاکش کرد . مردی سوار بر اسب سفیدکه یه دستش پرچم سبز و دست دیگش شمشیری که بلند کرده وآماده نبرد شده .
مسیحی ها هم مثل ما منتظر اومدن منجی آخرالزمان هستن به نظر شما چه تصویری از اومدن این شخص توی ذهنشون هست ؟
بهترین راه برای فهمیدن این سؤال رجوع به کتاب مقدسه .
رجعت حضرت مسیح توی کتاب مقدس سیصدبار شایدهم بیشتر ذکر شده ، مکاشفه یوحنا( آخرین بخش کتاب مقدس ) کتابی که پیشگوئی هایی دربار? حوادث آخر الزمان به صورت رمزی کرده واز اومدن حضرت مسیح ( اون مسیحی که مسیحی ها بهش عقیده دارن نه حضرت عیسی بن مریمی که ما مسلمونا بهش عقیده داریم .) چیزهایی نوشته که من به زبون ساده تر برات می نویسم :
( مسیح با لشکریان خود خواهد امد وآنان با شمشیری که از دهان مسیح خارج می شود کشته خواهند شد وراه برای استقرار حکومت مسیح هموار خواهد گردید .)
خودت هم می تونی آیات 10: 20، 16 : 12 ، 19 : 11، 20 : 7 مکاشفه رو بخونی تا یه وقت نگی حرفهام ...
دیدید اومدن مسیح با شمشیر توی کتابهای مسیحی ها ست. این مطالب توی هیچ روایتی ما نداریم که امام زمان (عج ) برای جنگ کردن وگرفتن شمشیر به دست بخواد ظهور کنه ، حتی داریم که امام زمان (عج ) شروع کننده جنگ نیستن بلکه دشمنای حضرت قصد کشتن حضرت رو می کنن اما یاران حضرت از او دفاع می کنن گذشته از همه ی اینها تا اونجایی که امکان داره آقا از جنگ کردن و دست بردن به شمشیر جلوگیری می کنن مثلا چیزی که برای همه ی مسلمونا قطعی ویقینی اینه که همه مسیحی ها ی عالم بدون جنگ و خونریزی تسلیم  آقا می شن چون حضرت مسیح به امام زمان (عج ) اقتدا می کنن .
چرا مطالبی که توی کتاب مقدس هست ، شده عقیده مردم ما؟؟؟


نوشته شده در سه شنبه 89/5/12ساعت 10:56 صبح توسط ستاره قطبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak