سفارش تبلیغ
صبا ویژن











پراکلیتوس آمده

دشمنا اسلام رو محکوم به این می کنن که اسلام با غیر مسلمونا فقط با زبون شمشیر حرف می زنه ومسیحیت دین محبته اما به نظرتون این عقیده وطرز فکر درسته ؟
دیشب اخبار 22:30از شبکه دو سیما خبرداد: که رئیس جمهور محبوبمون آقای احمدی ن‍ژاد طرح تأمین آتیه مهر امام رضا علیه السلام رو برای نوزدانی که از اول فروردین 1389 بدنیا آومدن رو افتتاح کرد وبه مرحله اجرا رسوند و12نفر از این نوزدان نیز پول به حسابشان دربانک ملی واریز شد.یکی از این دوازده نوزاد ،پسردوم یک خانواده مسیحی بنام (دنی) ‌بود من کاری با این خونواده محترم مسیحی ندارم این سرمایه گذاری مبارک دنی کوچولو وخونوادش باشه ،امیدوارم زیر سایه حکومت اسلامی به سلامتی از این سرمایه استفاده کنن امامنظورم از گفتن این خبر اینه که وقتی حکومت دست شیعه باشه حق وحقوق هیچ کس حتی اگه دین اسلام نداشته باشن هم زیر پا نمی زاره وتمام وکمال پرداخت میکنه .
- میگی این حق ملی شونه وربطی به مذهب ودین نداره ؟
پس اگه اینجوری و حق ملی شونه توی اروپا مسلمونا آسایش و آرامش کافی ندارن از حق مسلّم خودشون یعنی درس خوندن باید بگذرن ،چون حجاب دارن باید از دانشگاه ومدرسه اخراج بشن ، پس حق ملی اینا چی میشه ؟؟؟
این قضیه هم یک قضیه تکراری اما خیلی مهمه .نمی دونم از روی محبت دخترای با حجای رو اخراج میکنن تا اوقات فراغت داشته باشن ؟ شاید تعریفشون از محبت اینه .
این حکومت اسلامی که دست شیعه ست هنوز به طور کامل نتونسته قوانین اسلام رواجرا کنه ما هم ادعا نمی کنیم به طور تمام کمال اجرا بشه ،چون هنوز ما منتظر صاحب اصلیش هستیم تا با اومدنش اسلام واقعی ،اسلامی که طعم محبت واقعی رو به کام همه بچشونه رو نشون عالم بده .اما با این حال صد می ارزه به حکومت کسایی که فقط ادعاشون محبته .
                                                   ((اللهم عجل الولیک الفرج ))


نوشته شده در چهارشنبه 89/5/6ساعت 4:17 عصر توسط ستاره قطبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak