سفارش تبلیغ
صبا ویژن











پراکلیتوس آمده

توی فرمایشات رهبر عزیزمون  بود که رئیس جمهور سابق امریکا بعد از یازده سپتامبر اعلام جنگ صلیبی کرده و بعد از بی حرمتی به قرآن باز گفته که با ورود کلیسا ، این جنگ صلیبی کامل شد.
حالا به نظر شما جنگ صلیبی ، چه جنگی ؟
در سال 1095میلادی جنگ های صلیبی بین مسلمونا و مسیحی ها شروع شد ، جنگ صلیبی به جنگ ها یی گفته میشه که درقرن یازده و دوازده میلادی ، مسیحی ها برای رهایی بیت المقدس از زیر سلطه مسلمونا به اون دست زدن .
(مسیحی ها به کلمه آزادی ،رهایی ، خیلی تاکید می کنن ؛اما این آزادی نه به معنای واقعی بلکه یعنی بیت المقدس رو زیر سلطه خودشون در بیارن .)

میدونی شروع کننده این جنگ طولانی کدوم طرف بود ؟
میگی مسیحی ها با محبت هستن ، توی دینشون سفارش به جنگ نشده ، اما این مسلمونا هستن که توی دینشون سفارش به جهاد و جنگ شده ، پس شروع کننده مسلمونا هستن .
نه عزیزم قبلا هم گفتم توی اسلام جنگ و جهاد شرایط و قانون خودش رو داره ، یکی از قانون هاش هم اینکه شروع کننده جنگ  ما نباشم.
مردی به نام ادمار دو لوپویی از افراد کلیسا بود و اولین کسی که پرچم جنگ رو برافراشت ؛ جنگ های صلیبی نه جنگ ست ، که در جنگ اول و چهارم هیچ کدوم از پادشاهان اروپایی دخالت نداشتندو فقط نجبا و اصیل زادگان بودن که بر صلیبی ها فرمانروایی می کردن . غیر از جنگ اول مسیحی ها از مسلمونا شکست خوردن .توی سال 1095میلادی پاپ اوریانوس دوم همه مسیحی های اروپا رو مجبور کرد با ترکان مسلمون مبارزه کنن و شهر اورشلیم (بیت المقدس) واقع در فلسطین رو اشغال کنن ؛ توی همون سال شپاه بزرگی مهیا برای اولین جنگ صلیبی شد و عده زیادی از این جنگجو ها توی سفر خطرناک از اروپا تا خاورمیانه جون خودشون رو از دست دادن و اونهایی هم که زنده موندن در سال 1099 میلادی بیت المقدس رو تسخیر مردن بین سال های 1099 میلادی تا 1250میلادی شش جنگ صلیبی دیگه رخ داد ولی توی هیچ کدوم از اونها صلیبیون موفقیتی به دست نیوردن .
 امروز بازهم دشمنای ادیان الهی به ویژه اسلام ومسیحیت ،ندای جنگ صلیبی سر میدن ؛ اما ما با مسیحی های عزیز سر جنگ نداریم و حتی هتاکی به قرآن کریم رو از طرف یه فرد ابله می دونیم ، نه از طرف کشیش یا کلیسا ؛ دشمن وقتی می بینه مسلمونا به ویژه شیعیان چقدر با مسیحی ها دوست هستن، می خواد با این کار بین اونها تفرقه  بندازه ، اما با رهنودهای ولی امر مسلمین و مسیحی های بیدار تیرشون به هدف نمی خوره . 


نوشته شده در پنج شنبه 89/6/25ساعت 3:0 عصر توسط ستاره قطبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak