سفارش تبلیغ
صبا ویژن











پراکلیتوس آمده

انجیل برنابا نسبت به اناجیل اربع (متی ، مرقس ، لوقا ، یوحنا ) بسیار قطور تر و حاوی مطالب مختلف ودر 222فصل است . درحالی که اناجیل دیگر در عهد جدید 16تاحداکثر 28 باب دارند.
انجیل برنابا دربرابر معتقدات رسمی کلیسا می ایستد .برنابا به معنی فرزند تسلیت یا فزرند اندرز است واین لقبی است که حواریون به یوسف حواری داده اند .اومدعی است که این انجیل را به دستور عیسی مسیح نوشته است ، و پولس راتحریف کننده ونابودکننده ی تعالیم وشخصیت حضرت عیسی علیه السلام می داند وبا تثلیث به شدت مخالف ست وعیسی مسیح را پیامبر معرفی می کند ومکررا"نفی الوهیت از مسیح کرده ،در ضمن از زبان حضرت عیسی آمده که ،پس شیطان ،خدا یا پسر خدا بودن وی را بر سر زبانها میندازد وهمین اعتقاد خطا ،آیین وی را به انحراف خواهد کشاند ، به طوری که سی نفر مؤمن حقیقی باقی نخواهد ماند .
به آمدن رسول خدا صلی الله علیه واله بشارت داده است و خود را آماده کننده ی راه پیامبر اسلام می داند.
ده مرتبه نام محمد صلی الله علیه وآله آمده وهر مرتبه با تجلیل مخصوص او (لا اله الا الله )
شایعه ی مرگ وقیام مصلوب شدن مسیح را انکار می کند ومصلوب واقعی یهودای اسخریوطی را معرفی می کندوحضرت مسیح پیش از صعود به آسمان در کوه زیتون کسانی را که پنداشه اند وی مرده وحال از قبر برخاسته است ،سرزنش می کند : حق می گویم به شما که من نمرده ام ،بلکه یهودای خائن مرده است .
  اکنون روشن می شود که چرا کلیسا این انجیل را به عنوان انجیل رسمی معرفی نمی کند؛ زیرا این انجیل آموزه های مهم کلیسا(مانند تثلیث والوهیت و مصلوب شدن مسیح واز همه مهم تر بشارت به آمدن خاتم پیامبران داده است .) را رد می کند .


نوشته شده در پنج شنبه 89/5/28ساعت 3:36 عصر توسط ستاره قطبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak