سفارش تبلیغ
صبا ویژن











پراکلیتوس آمده

یه حرف توی دلم مونده می خوام بنویسم ؛وقتی به قرآن ما توهین شد و ما گفتیم که به هیچ کتاب مقدس و الهی توهین نمی کنیم حتی به این انجیل تحریف شده ؛‏فکر نکنید که اینکه این کتابها هم سطح قرآن هستن و یا چیزی شبیهش . این کتاب مقدس مسیحی ها پر از تناقض عقلی، علمی ،تاریخی و... ست ؛ من فقط آدرس چند تا از آیات رو می دم خودتون برید و قضاوت کنید ،(بااینکه نیازی به آدرس نیست اگه فقط همون صفحه اول عهد جدید رو باز کنید اشکالات و تناقض می بینید .)
1- متی :17‏:44 -39 ولوقا : 23 : 39 - 41.هر دو دزد به عیسای مسیح دشنام و کفر گفتند .
درست که متی و لوقا می خوان مصلوب شدن مسیح رو با دو نفر دزد یادآوری کنن اما جمله (( هر دو دزد دشنام داده و کفر گفتند .)) با جمله دیگه (( یکی از آن دو خطاکار بر وی کفر گفت اما آن دیگری جواب داده او را نهیب کرد .)) اختلاف محسوس و متناقض حساب میشه .
2- متی :10 : 1-10 ومرقس 6: 7-9 مرقس وقتی قصه ی سفارش های مسیح را نسبت به شاگردانش نقل میکنه بردن عصا و پوشیدن کفش رو تجویز میکنه و میگه اشکال نداره اما متی صریحا از این کار جلو گیری میکنه .
حالا می پرسی اینها نه علمی بودن نه تاریخی ؟
اشتباهات علمی و تاریخی کتاب مقدس به قدری زیاد که به راحتی خودتون می تونید پیدا کنیدمثلا همون آدرسی که بالا داخل پرانتز نوشتم ؛ اما این تناقض هایی که من نوشتم تناقضاتی که نشون میده همه ی مطالب کتاب با هم هماهنگ نیست ؛ اما قرآن عزیز ما اصلا تناقضی نداره . آیات متشابه داره که اون هم با آیات محکمش تفسیر میشه و مشکلی نیست.


نوشته شده در یکشنبه 89/7/4ساعت 6:26 عصر توسط ستاره قطبی نظرات ( ) |


Design By : Pichak